Τα Social Media με μια ματιά
Η δραστική αλλαγή που επέφεραν τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης στην καθημερινότητα όλων μας, όπως ήταν φυσικό, δεν άφησε αδιάφορες τις επιχειρήσεις. Η αδιαμφισβήτητη δύναμη τους τα έχει καταστήσει ένα απέραντο πεδίο εμπορικού ανταγωνισμού. Είναι όμως όλα τα Social Media κατάλληλα για την προβολή της δικής σας επιχείρησης; Ποιά είναι τα πλεονεκτήματα και οι περιορισμοί του καθενός; Ξεκαθαρίστε με μια ματιά, τί προσφέρει το καθένα πριν χτίσετε την δική σας social παρουσία…

Ο καθημερινός «κατακλυσμός» από Μέσα και Πλατφόρμες Κοινωνικής Δικτύωσης τα τελευταία χρόνια, έχει δημιουργήσει, εκτός από αλλαγές σε κοινωνικές δομές και συμπεριφορές, μεγάλες ευκαιρίες για την προβολή και την κερδοφορία των επιχειρήσεων. Κερδισμένοι, όμως, βγαίνουν όσοι τα αξιοποιούν σωστά και αυτό προϋποθέτει γνώση και ξεκάθαρη άποψη για το πώς αυτά λειτουργούν.
H YouNet σας παρουσιάζει το “who is who” των μεγαλύτερων και δημοφιλέστερων Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης σήμερα, φέρνοντας σας πιο κοντά σε έναν έξυπνο σχεδιασμό της social media στρατηγικής σας.
Facebook
Ο αδιαφιλονίκητος «αυτοκράτορας» των social media, έχει εισβάλει στην ζωή δισεκατομμυρίων ανθρώπων σε όλη τη Γη. Οι χρήστες δικτυώνονται με φίλους και γνωστούς, μοιράζονται πληροφορίες, προσωπικά δεδομένα, φωτογραφίες, vídeo και πλήθος άλλων δεδομένων. Οι επιχειρήσεις έχουν την τεράστια δυνατότητα να δημιουργούν επαγγελματικές σελίδες προκείμενου να προσελκύσουν νέους πελάτες, να κάνουν γνωστά προϊόντα και υπηρεσίες , να διενεργούν διαγωνισμούς, προσφορές και εκδηλώσεις. Οι δυνατότητες διαφήμισης μέσω του Facebook είναι ποικίλες και τα εργαλεία στόχευσης συγκεκριμένων πληθυσμιακών ομάδων που διαθέτει, το καθιστούν ένα πολυδύναμο εργαλείο Marketing.
Twitter
Δημιουργήθηκε το 2006 και αποτελεί έναν από τους δημοφιλέστερους ιστοχώρους κοινωνικής δικτύωσης. Πολύ διαφορετικό από το Facebook, επιτρέπει στους χρήστες του να στέλνουν και να διαβάζουν σύντομα μηνύματα (μέχρι 140 χαρακτήρες) τα οποία ονομάζονται tweets. Πλέον διαθέτει πάνω από μισό δισεκατομμύριο χρήστες και η δυναμική του αυξάνεται συνεχώς. Η απλότητα και αμεσότητα που διαθέτει, αξιοποιείται στο έπακρο από επιχειρήσεις, οργανισμούς και δημόσια πρόσωπα εξασφαλίζοντας άμεση επαφή, σε πραγματικό χρόνο με το κοινό, προωθώντας ειδήσεις και ενθαρρύνοντας συζητήσεις επί θεμάτων, προϊόντων, υπηρεσιών. Η δυνατότητα να μοιράζονται, εκτός από γραπτά μηνύματα, video και φωτογραφίες ενισχύει την εμπορική του χρησιμότητα.YouTube
Όταν πρόκειται για vídeo το Υοutube κυριαρχεί. Οι χρήστες έχουν την δυνατότητα να βλέπουν, να μοιράζονται και να ανεβάζουν τα δικά τους vídeo, ενώ παράλληλα μπορούν να σχολιάζουν και να αξιολογούν τα video των άλλων. Παρότι το Youtube εξαγοράστηκε από την Google το 2006, εξακολουθεί να αναγνωρίζεται ως ένα ανεξάρτητο μέσο κοινωνικής δικτύωσης με μια ενεργητική κοινότητα που αλληλεπιδρά σε εντυπωσιακό επίπεδο. Η δυνατότητα δημιουργίας καναλιού (YouTube Channel) δίνει την ευκαιρία σε εταιρείες, οργανισμούς και δημόσια πρόσωπα να προωθούν μηνύματα και να διαφημίζουν εμπορικά προϊόντα και υπηρεσίες με άμεσα οφέλη.Google+
Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης της Google, έκανε το ντεμπούτο της το καλοκαίρι του 2011 και έκτοτεείναι το πιο ταχύτατα αναπτυσσόμενο δίκτυο στα χρονικά του Διαδικτύου. Αυτή τη στιγμή είναι το δεύτερο σε μέγεθος Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης, έχοντας προσφάτως ξεπεράσει το Twitter. Οι χρήστες εκτός από την δικτύωση και την ανταλλαγή πληροφοριών διαθέτουν πλέον αμέτρητες δυνατότητες διασύνδεσης με πολλά νέα εργαλεία και εφαρμογές. Οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργούν επαγγελματικές σελίδες (Google+ Page) και να τις συνδέουν άμεσα με την ιστοσελίδα τους. Όλα δείχνουν ότι το μέλλον του ανήκει…
Ένα αρκετά εξειδικευμένο social network που αφορά κυρίως επαγγελματίες και στελέχη επιχειρήσεων σχεδιασμένο ειδικά για επαγγελματική διασύνδεση των μελών του. Αντίθετα από τα άλλα social networks, το LinkedIn δεν εστιάζει στην δημιουργία φίλων ή ανέβασμα φωτογραφιών κλπ. Οι χρήστες μπορούν μέσω αυτού να δημιουργήσουν ένα τεράστιο δίκτυο επιχειρηματικών επαφών και να επωφεληθούν άμεσα συμμετέχοντας σε συζητήσεις με συναδέλφους του τομέα τους, αντλώντας πληροφορίες επαγγελματικού ενδιαφέροντος, έως αναζήτηση και δημιουργία νέων συνεργατών και εμπορικών συμφωνιών από όλο τον κόσμο.
Μια εφαρμογή για smartphones και tablets που ξεκίνησε τον Οκτωβριο του 2010 και πλέον αποτελεί μια κοινότητα εκατοντάδων εκατομμυρίων ανθρώπων παγκοσμίως. Επιτρέπει στους χρήστες να βγάζουν φωτογραφίες (πλέον και vídeo), να τις επεξεργάζονται εύκολα με τα φίλτρα που διαθέτει, και να τις μοιράζονται με τους άλλους χρήστες στο Instagram αλλά και σε άλλα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης όπως το facebook και το Twitter. Οι επιχειρήσεις που βάζουν το Instagram στην social στρατηγική τους, έχουν την δυνατότητα, με απλές και καθημερινές φωτογραφίες, να γνωστοποιούν προϊόντα, υπηρεσίες και εμπορικά μηνύματα με πολύ διακριτικό και άμεσο τρόπο σε εκατομμύρια κόσμου.Foursquare
Tumblr
Το Tumblr είναι μια πλατφόρμα micro-blogging και social network μαζί. Μοιάζει πολύ με την λογική του Facebook και του Pinterest που αποκτά σταδιακά πολλούς φίλους και στην Ελλάδα. Οι χρήστες, δημιουργώντας το δικό τους προφίλ μπορούν να δημοσιεύουν περιεχόμενο multimedia και να ακολουθούν άλλους χρήστες. Η απλότητα και η ευκολία διαμοίρασης περιεχομένου το κάνει πολύ δημοφιλές. Το σύστημα των likes και backlinks που διαθέτει, ευνοεί τις επιχειρήσεις να ανεβαίνουν στα οργανικά αποτελέσματα του Google και έτσι να κερδίζουν επισκέπτες και από εκεί με μικρό κόστος.
Flickr
Το Flickr είναι μια διάσημη ιστοσελίδα διαμοιρασμού φωτογραφιών και vídeo εκατομμυρίων χρηστών από ολόκληρο τον κόσμο. Οι χρήστες μπορούν να ανεβάζουν τις φωτογραφίες τους, να δημιουργούν φωτογραφικά άλμπουμ και να σχολιάζουν το περιεχόμενο άλλων χρηστών. Η δυνατότητα γεωγραφικού μαρκαρίσματος των φωτογραφιών το κάνει ελκυστικό και δεν είναι τυχαίο ότι μεγάλες επιχειρήσεις και οργανισμοί, όπως η NASA το χρησιμοποιούν. Οι επιχειρήσεις εντοπίζουν τα groups του αντικειμένου τους και δημοσιεύουν φωτογραφικό υλικό κάνοντας έμμεσο branding και προώθηση προϊόντων.
Εξοικονομήστε χρόνο και χρήμα ρωτώντας μας πιο είναι το ιδανικό social media marketing mix που εξυπηρετεί καλύτερα τις ανάγκες της δικής σας επιχείρησης!
Πηγή: younet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου